Hoe kun je als vrouw bij sporten voorkomen dat je last hebt van een op en neer stuiterende voorgevel?

Ik heb me al vaak voorgenomen meer te gaan sporten, schafte weer nieuwe sportschoenen aan en ging naar buiten. Ik hield het echter nooit lang vol, simpelweg omdat ik gek werd van mijn op en neer stuiterende voorgevel en vond dat vrij genant voelen. Hoe kun je dit oplossen of went het vanzelf? Ik heb eens gelezen dat van sporten de borsten ook afvallen, maar voor het zover is...

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.3K
Ritsuka
3 jaar geleden
Wat voor sportbh draag je?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
ik heb een sportbh van de decathlon
Ritsuka
3 jaar geleden
Is de sportbh die jij hebt wel geschikt voor de activiteit die je doet? Ik weet dat ze bij de Decathlon verschillende soorten hebben. Zoek specifiek naar hardloop sport bh's, of degene die gemarkeerd staan voor intensieve activiteiten.

Antwoorden (1)

een goede (sport)bh aanschaffen
3 jaar geleden
Amadea
3 jaar geleden
En daarover een elastisch nauw aansluitend hemdje dragen, dat scheelt extra.
Inekez1
3 jaar geleden
+ een sportbh van goede, stevige kwaliteit, die bovendien perfect moet passen is echt een must als je wil hardlopen zonder stuiterende borsten. Die bh's zijn niet goedkoop maar maken echt een wereld van verschil! Let wel op de sluiting: mijn bh die het beste ondersteunt tijdens het sporten krijg ik met moeite alleen aan en vast, maar is onmogelijk in mijn eentje los te maken op de rug.