Zijn er hardloopapps zonder Wi-Fi en data voor buitenshuis?

ik wil namelijk al een tijdje sporten maar heb helaas geen geld voor een extra groot abonnement.
dus vroeg me af of er apps zijn waardoor je gewoon kunt hardlopen zonder dat je mobiele data moet hebben of gewoon wifi.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2K
jc54
3 jaar geleden
Voor hardlopen heb je geen app nodig......

Antwoorden (1)

Ik gebruik zelf voor sporten Runkeeper (niet alleen voor hardlopen).
Deze app kan je zowel downloaden voor Android als apple. Je kan deze app gewoon offline gebruiken en heeft alleen je locatie voorziening op je device nodig. Met deze app kan je ook noteren hoelang een pauze moet duren en hoelang 1 interval moet duren.
Deze zou ik zelf aan aanraden om te gebruiken en te downloaden.