Welke van de 5 wandelroutes in de Drunense Duinen zijn het leukst cq meest geschikt met kinderen (7 en 10 jaar oud)?

We willen naar de Drunense Duinen maar zijn er nog nooit geweest. Er zijn 5 routes die op 5 verschillende plaatsen starten en we kunnen er (gelet op het uithoudingsvermogen van de jongste), maar 1 lopen.

Dit vond ik op de site:
"In het park zijn vijf gemarkeerde wandelroutes uitgezet. Deze zijn te herkennen aan de paaltjes met verschillende kleuren.

Vijf wandelroutes
• Roestelbergroute (geel) 5 km, startpunt café de Roestelberg
• Bosch en Duinroute (groen) 4km, startpunt café-restaurant Bosch en Duin
• Zwarte Bergroute (wit) 4 km, startpunt café de Drie Linden
• Capucijnenbergroute (rood) 3,5 km, startpunt uitspanning De Rustende Jager
• Fellenoordroute (geel) 4 km, startpunt café de Klinkaert"

Welke van deze routes is het mooist en het meest geschikt voor kinderen in de leeftijd 7 tot 10 jaar? Met het oog op de zon is het ook prettig als we niet steeds in de schaduw lopen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.7K

Het beste antwoord

De capucijnenbergroute is een kindvriendelijke wandeling.

Deze kindvriendelijke wandeling voert door een zeer afwisselend gebied. Café De Rustende Jager is een mooie plek om voor of na je wandeling iets te drinken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt we gaan het proberen!