Dat is nooit exact berekend en is ook moeilijk om nauwkeurig te berekenen maar je zou wel een schatting kunnen maken! Ik zou zeggen dat de gemiddelde mens 12 km per uur wandelt. (Maar ook dat blijft een mens niet constant volhouden, als je meerdere kilometers wilt wandelen dan zal een mens ook op gegeven moment over elke kilometer langer doen!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
12 km per uur is hardlopen op een redelijk tempo hoor. Proffessionele snelwandelaars halen deze snelheid. Gemiddelde wandelaars zeker niet.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Het is eerder de helft.
De normale, gemiddelde, wandelsnelheid van een mens is 5 k/m per uur.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik heb het nog even op WikiPedia nagekeken, die zijn het met mij eens...
12 jaar geleden
Marcheren 7
Lopen 5
Wandelen 3 tot 4
Winkelen 0,5
Uitverkoop 15,56

Dit gebaseerd op te veel ervaring.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Summo
12 jaar geleden
+ ha ha die uitverkoop is steengoed vooral in combinatie met dat winkelen!!!!
en met dat wandelen ben ik het met je eens 3-4 is veel meer in de richting dan de eerder genoemde 5, dat haal je alleen als je echt heel stevig doorstapt.
nog een laatste vraag: ga jij zelf dan ook met ruim 15 km/uur op de laatste koopjes af?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben meer mee voor de thuisbezorging en correctieve maatregelen mocht er ergens een 'discussie' ontstaan over wie waar recht op heeft :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4 is normaal wandeltempo voor mij, met een beetje doorstappen komen we aan 5.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5km/h vind ik wel een lekker wandeltempo, eerder liep ik 6 km/h, maar dat red ik na 3 bevallingen niet meer :-)
Die uitverkoop is erg grappig!