Wat is een goeie grap om bij iemand uit te halen als hij/zij slaapt?

Ik ga donderdag op kamp en ik wil iemand met een goeie grap terugpakken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
46.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is de zelfde vraag 'alweer', omdat die andere was verwijdert..

Het beste antwoord

Mijn puberzoon geeft aan.. als het kan met bed/matras en al naar buiten dragen (neem wel de deken mee als het koud is!)

Als er iets van dichte slippers, sloffen ofzo naast het bed staan als iemand die gebruikt, kan je daar wat in doen (slagroom bijvoorbeeld)

Let wel op dat zulke grappen wel grappen moeten zijn, dus geen pesterijen, gewoon onder vrienden is het acceptabeler als grap. Het moet echt niet te erg zijn, je wilt een grap maken en niet iemand voor de rest van zijn schooltijd door iedereen laten uitlachen.

een jongen kan je snachts opmaken als een meisje en dan een foto van nemen
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat naar buiten dragen is iets te zwaar, maar voor de rest helemaal toppie!!

Andere antwoorden (13)

Wakker maken dus, hoewel ik niet weet of die grap gewaardeerd wordt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat wij een keer hebben gedaan was best gemeen. We hebben tandpasta op iemands mond gedaan, toen hij ´smorgens wakker werd was het hard geworden en het voelde niet fijn aan volgens mij haha..

Een andere is met een plantenspuit elke keer spuiten en diegene weet dan niet wie het is geweest.

Voor de rest zeggen ze dat als je iemand zijn hand in lauw water legt hij het in zn bed doet.. maar dat vind ik persoonlijk te ver gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een Edding stift een snor en baard tekeken op zijn gezicht en de volgende dag mee naar de winkel nemen.

Wel zorgen dat er geen spiegels in de buurt zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vinger in een glas water, grote kans dat ie nat wakker wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nep spinnen in het bed..
nep spin met dun visdraadje boven t hoofd hangen..
rode stipjes over t lichaam met een rode stift...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen enkele, zou ik zeggen. Iemand die slaapt is het meest weerloos, het meest privé en het meest kwetsbaar – dus vertrouwensvol dat hij/zij met rust gelaten wordt, zelfs beschermd wordt door zijn omgeving. Geen fijn grap-moment, vind ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ergens heb je wel gelyk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet 'ergens' maar overal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies! +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ verademend antwoord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alleen niet echt een antwoord op de vraag, in de setting van een jongerenkamp zijn die grappen wel redelijk normaal en te verwachten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas wel ja...
Ik weet niet hoe oud je bent,maar als die persoon n auto heeft,roepen dat die beschadigd is door n andere auto,dan is ie zo wakker. Anders zoiets als je rugzak is gejat etc. Succes en veel plezier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slagroom op iemands hand doen en dan aan zijn neus kriebelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel flauw: zoek twee partners in crime en download naar de telefoon van de ene snurkgeluiden en naar die van de ander scheetgeluiden. Als je zoekt op snoring en fart sounds, vind je er een heleboel. Pak een zaklantaarn en houd je eigen telefoon in de aanslag om het filmpje op te nemen. Ga met z'n drieën bij het slapende slachtoffer staan en zorg voor genoeg licht. Start de snurkgeluiden (telefoon vlak bij de jouwe houden en begin de slapende te filmen. Gooi er na een tijdje onregelmatig een scheet doorheen. Het filmpje afspelen op een leuk moment of, tja er zijn gemenere opties, maar die mogen alleen als de ander jou ook heel gemeen te pakken heeft gehad!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een eng masker op doen (Leatherface, Jason X, Scream etc.) Loop naar de kamer (Als hij/zij slaapt)
En dan kei hard schreeuwen! Geloof me het heeft een geweldig effect. Kijk zelf maar (Die kettingzaag is wel vaag...)

De link:

http://www.youtube.com/watch?v=-qhucVsq9CE
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hand in koud water
suiker in de mond {is niet gevaarlijk}
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pyjama dichtnaaien, slaapzak dichtnieten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De handen vol met scheerschuim smeren en vervolgens kietelen onder zijn neus..