Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als je extra bijbetaalt kan je jehond meenemen op een vliegtuig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
710
Kimath
13 jaar geleden
ik zou de hond in het vliegtuig meenemen, en niet er boven op ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg er in elk geval voor, dat de papieren van de hond (entingsboekje ed.) op de skykennel geplakt zitten in een hoesje. Als er nl. om welke reden dan ook een verstoring is, mag de hond alleen dán uit zijn kennel worden gehaald om even uitgelaten te worden en evt. gevoerd en drinken door luchthavenmedewerkers. Als die papieren niet bij de hond zijn, mag hij er niet uitgehaald worden....

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

jazeker kan dat.
meestal zal de hond meevliegen in het ruim, maar bij sommige maatschappijen mogen heel kleine hondjes mee in de cabine, welliswaar in een vervoersbox.
zoek wel ruim van tevoren uit, welke eisen het land waar je naar toe gaat stelt, mbt vaccinaties en eventuele quarantaine.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
ja dat kan, grote honden moeten in het ruim,in een vervoerbox..ik heb 50€ per hond betaald je moet wel zelf voor een bench zorgen..en ze moeten ingeent zijn, en een dierenpaspoort hebben.
kleine honden mogen wel mee in de cabine, maar wel in een vervoerbench.ook daar zijn kosten aan verbonden, maar ligt ook met welke vliegtuig maatschappij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
transavia wel..
ik zat een keer naast een vrouw die een poedeltje bij had..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat klopt..
Neen, ook als je bijbetaald, mag je je hond niet meenemen op een vliegtuig.
Erin mag wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding