Weet er iemand nog een leuke gratis film of documentaire die ik op internet kan kijken?

M'n dvd speler doet het niet meer. Bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (5)

http://topdocumentaryfilms.com
of http://www.documentairenet.nl

Veel kijkplezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
loose change
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een paar weken geleden was de documentaire 'something unknown' op tv. Een documentaire, die gaat over wetenschappelijk onderoek naar paranormale gebeurtenissen.
Ik vond het zo boeiend, dat ik 'm de volgende dag nog eens heb bekeken bij uitzending gemist.

Het werd uitgezonden door omroep BOS, op ned. 2.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf vind ik indrukwekkend
Earthlings,
Food Matters
Meat the truth
Sea the truth
Maar echt "leuk"zijn ze niet. Wel leerzaam en waardevol!
Op youtube kun je ook mijn kanaal volgen: happyherbionvideo
Daar staan ook meer "leuke"dingen op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via Holland Doc zijn er heel veel te bekijken.
En op de site van het IDFA.
Als je echt de smaak te pakken hebt gekregen, van 17-28 november is het Idfa (int. documentaire filmfestival Amsterdam) er weer. Tien dagen smullen van documentaires in de bioscoop.