Wat zijn goede plekken om online mensen te ontmoeten?

Gewoon om wat te kletsen of te mailen. Via msn kun je niet echt nieuwe mensen ontmoeten.
Vroeger had je ICQ waar je wel nieuwe contacten kon leggen, maar nu wordt dat niet meer echt gebruikt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.6K

Het beste antwoord

Als je er ook een profiel(tje) bij wil maken, zou je Facebook of Netlog kunnen proberen. Facebook (internationaal, dat wel) is vooral populair om de spelletjes, maar is ook prima om met nieuwe mensen in contact te komen. Je kunt er chatten, berichtjes sturen.. Een beetje zoals veel van die profielensites. Netlog is vooral Nederlands en Vlaams, dus iets makkelijk om een landgenoot te vinden. :p

Toegevoegd na 46 seconden:
makkelijker*
Oja, Hyves natuurlijk ook, al heb je daar voornamelijk mensen van mijn leeftijd.. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

chatcafe.nl is een drukbezochte chatsite.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ dank je voor de tip, ga straks meteen kijken
Twitter, Hyves, Facebook, Goeievraag.nl
Habbo hotel, datingsites of een chatsite.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chatjes.nl is een heel leuke site. Allemaal verschillende mensen, bespreken hun mooie of juist slechte herinneringen en problemen met elkaar. Zeker eens proberen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ klinkt goed, ik ga er meteen naar toe
Last.fm - niets zegt zoveel over mensen als hun muzieksmaak.