WHAT TO DO, met verveling achter de computer of verveling in het algemeen?

ik verveel me de laatste tijd zo vaak.
wie weet iets leuks om op internet te doen? of gewoon sowieso ik mag nu morgen niet weg iedereen strand wat kan ik nou doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Zulke vragen zijn eerder gesteld, ik raad je aan in huis te klussen/schoonmaken. Winkelen, met vrienden hangen, koken, bakken, bordspelletjes spelen, in de tuin bezig, leren etc. Er is altijd wel wat te doen.;)

tuinieren, website bouwen, vragen stellen, werken, koken, schoonmaken, leren etcetc

Ga lekker sporten of wandelen in de bossen, is nog gezond ook. Of ga iets nuttigs doen bijvoorbeeld vrijwilligerswerk.

Zet de pc uit, pak pen en papier en ga een lijstje maken met wat je zou kunnen gaan doen morgen. Kamer opruimen in de tuin werken je moeder helpen ramen lappen boek lezen/naar de bieb een hobby zoeken zoals schilderen, tekenen, muziek maken de rest mag je zelf verzinnen

Als je niet weg mag is het misschien een idee om morgen met die hitte en zwembad op te blazen voor in de tuin. ga je daar morgen lekker in zitten

Je kunt je alleen maar vervelen als je denkt en ervaart onsterfelijk te zijn. Dat het nu dat je nu ervaart altijd zal duren. Besef dat het niet zo is, en je verveelt je nooit meer. NU...

Mijn zoon zet zijn koptelefoon met muziek op als hij zich wat verveeld.

Maak een to-do lijstje :D Is leuk xD maar bij mij wordt het nooit uitgevoerd >:3

Kom in actie Zorg voor een dagritme Laat je energie stromen! Gewoon doen, maakt niet uit wat, maar begin te bewegen. Kom uit de situatie.

Tegen verveling in het algemeen (kan het me niet voorstellen, zalig lijkt het me, maargoed:) -Een goed boek lezen? -Een mooie film kijken? -Iets lekkers koken of bakken? -iets creatiefs proberen? (schilderen, tekenen, schrijven, muziek maken, digitaal foto album maken, boetseren etc? -oude vrienden bellen en bijkletsen? En dan heb ik het maar even niet over de rotklusjes die je ook kan doen, zoals het eindelijk opruimen van de zolder of de rommelkast... Verveling achter de computer snap ik niet zo goed... Als je niks weet te doen achter de pc, dan zet je hem toch UIT? Of ben ik nou hopeloos ouderwets?

je kan,als je een tuin hebt, iets daar doen . heb ik ook gedaan daarnet of fietsen, aah er is veel te doen ik ben bezig met een herbarium.

Mag niet weg? Huisarrest of zo? Maar mag wel op de pc dus? Nou je kan morgen voetbal kijken om 4 uur, je kan je tot aan die tijd van je beste kant laten zien, even stofzuigen, een afwasje aan de kant doen, de aardappels alvast schillen en misschien blij zijn, dat je in een land leeft met vele mogelijkheden. Jammer dat je ervoor kiest je "te vervelen". Succes ermee!

Beginnen met photoshoppen? Erg verslavend. Of begin met een muziekinstrument zoals een goedkope Tin Whistle, blokfluit of een gitaar van 10 euro. Of neem een kat of een konijn.

Kom op , er moeten toch wel dingen zijn die je leuk vindt !Kijk een om je heen , er moet toch wel wat zijn . Ik weet niet hoe oud dat je bent , maar hier moet je toch echt zelf uit komen . Het gaat je lukken , succes . Toegevoegd na 1 minuut: Oeps , foutje - een moet eens zijn

Zwemmen, zeker met dit weer.. of afspreken met vrienden ofzo. Of shoppen, in de tuin zitten, een boek lezen, blad kopen.. zoiets?

je kan naar buiten gaan, klusjes doen, winkelen, sporten, met vrienden iets leuk gaan doen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100