Hoe heten dartpijlen waar de shaft en flight uit 1 stuk bestaan?

Dartsen geeft plots in mijn omgeving veel aan populariteit gewonnen en ben er dan ook maar ingestapt... Nu hoorde ik een commentator vertellen tijdens de Premier League dat er ook pijlen bestaan waarbij de shaft en flight in 1 geheel is, volgens mij was er ook iemand in het toernooi die deze gebruikte, maar kan deze nergens terug vinden in het groot aanbod van dartpijlen...

2 jaar geleden
in: Sport
7.6K

Antwoorden (2)

"All in one" of "all in one combo". Zoals die van Condor.
In het Nederlands “in één”.
SimonV
2 jaar geleden
Condor Zero '-Stress is het "two in one" (2 in 1) systeem waarbij de flight en shaft één geheel zijn. Het grote voordeel daarvan is dat je geen darts in de shaft kunt gooien en zo voorkom je extra bounchers of robin hoods. De shaft loopt gestroomlijnd over in de flight, waardoor de darts mooi langs de shafts glijden. Tevens is de shaft voorzien van een inkeping in de lengterichting die de punt beter kan geleiden.
. . .
Condor Zero - Stress
Toegevoegd op 30 mei 2021 14:06: tekst
Amadea