kan je voor flexibiliteit naar de fysio?

Dus als ik squat gaan mijn hak omhoog en rug bol dus ik denk dat ik niet flexibil genoeg ben maar kan je voor flexibiliteit ook naar de fysio gaan of iets?

3 jaar geleden
in: Sport
1.4K

Antwoorden (2)

Ja, je kunt voor veel "aandoeningen" naar de fysio, maar wel goeie kans dat het niet vergoed wordt.
jc54
3 jaar geleden
Na een physio behandeling voor rugklachten kreeg ik een serie oefeningen om buik en rug spieren te versterken alsook stretchoefeningen om spieren losser te maken. Deze oefeningen zijn afgestemd op mijn probleem en erg effectief. Ik ben wel 18x naar de physio geweest in behandeling. Toch een aanrader!