Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn onderrug doet vaak pijn na het sporten, kunnen de sokken van de foto dat verminderen?

Ik vind het leuk om workouts als zumba, shape , pilates, yoga enz te doen , maar heb daarna ontzettend pijn aan m’n onder rug en ben daarom opzoek naar iets om het te verminderen of om er helemaal vanaf te komen. Ik wil liever niet van die steunkousen, dus ben benieuwd of onderstaande sokken ook kunnen helpen om dat te verminderen en zo niet, wat dan wel helpt!

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Sport
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Steunkousen en steunsokken geven GEEN ondersteuning voor de rug. Het beste is om goede sportschoenen met een goede binnenzool voor steun van je middenvoet (je voelt direct als je de schoen aantrekt, dat de middenvoet ondersteund wordt; en ze lopen ZEER comfortabel). Pijn in de rug krijg je meestal als de stand van de voet niet goed is. Als je al heel goede sportschoenen hebt is het nog beter om advies te vragen aan een podotherapeut.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding