Wat zegt/roept het zuid -afrikaanse jongetje als de reclame begint bij de NOS tijdens het WK??

Hij roept iets van : Genato(fonetisch). Tenminste daar lijkt het op. En als iemand het weet, wat betekend het? Ik zou bijna denken dat ie roept: "RECLAME"

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
veel antwoorden ook...

Het beste antwoord

Ik heb de vraag opgestuurd naar de redactie van nos maar die hebben nog niets teruggestuurd. ik wil het zelf ook weten en op internet is niks te vinden. Als de NOS wat laat weten zal ik het melden

Toegevoegd na 23 uur:
De NOS redactie heeft gereageerd:

Geachte heer Jansen,

Hij roept Ke na ko. Het betekent: het is tijd/het gaat beginnen.

Met vriendelijke groet,

José van Gelder

NOS Publieksvoorlichting

www.nos.nl
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben blij dat ik nu eindelijk weet wat het betekend. En echt top dat je het antwoord van de NOS met mij wilt delen. Vaak beloven mensen een hoop maar doen ze niks. PETJE AF!!!!

Andere antwoorden (1)

KENAPO= zuidafrikaans voor let's go.