Wat is een goede site om thuis meer te bewegen?

Nu de sport- en dansscholen dicht zijn sporten en bewegen veel mensen thuis via bijv. een YouTube programma. Nu wil ik dit ook gaan doen. Ik ben nog beginnende hierin. Er zijn tal van programma's en filmpjes die worden aangeboden keuze genoeg zou je zeggen maar het ene programma is voor mij te lastig omdat de bewegingen en choreografie vrij snel gaan en het andere bijv. Bootcamp voor beginners weer veel te intensief. Ik zoek een filmpje wat ik kan doen zodat ik lekker aan het bewegen ben wat niet te snel gaat en qua choreografie makkelijk te volgen is.

4 jaar geleden
in: Sport
3.4K

Antwoorden (3)

Op NPO1 vanmorgen om 05.55 - 06.10 was de eerste uitzending van vandaag van 'Nederland in Beweging'. (Het wordt nog meerdere keren herhaald.)
Iedere dag is dit programma op tv en je kunt thuis meedoen. Is het te intensief dan kun je je achter een stoel staand vasthouden en de oefeningen toch uitvoeren.
Succes ermee @Zonnebloem
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Joe Wicks vind ik fijn om te volgen. Hij is enthousiast, legt alles goed uit, en heeft allerlei filmpjes om te volgen. Je kunt bijvoorbeeld kiezen voor een senioren filmpje, dan gaat alles wat rustiger.
https://www.youtube.com/user/thebodycoach1/playlists
Ritsuka
4 jaar geleden
Zumba voor beginners is misschien ook een optie: https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=Zumba+voor+beginners+You+Tube
Er staan nog meer Zumba filmpjes op You Tube.