Ik heb heup pijn na het sporten weet iemand wat het is?

Na het sporten (vooral hardloopen) heb ik het gevoel alsof er blauwe plekken op mijn heup zitten, maar ik zie niks. Meestal voel ik tijdens het hardloopen wel een beetje pijn maar ik kan wel gewoon door. Als ik klaar ben met hardloopen en ik heb stil gestaan of stilgezeten en ik ga loopen doet het pijn bij mijn heup. Weet iemand wat dit is? Ik had het trouwens ook in mijn knie maar voelde dat vandaag niet. En een paar dagen is die pijn ook weg en voel ik niks, en ga ik dan weer hardloopen krijg ik het weer opnieuw.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Sport
2.1K
Ritsuka
4 jaar geleden
Wat doe je voor rompstabiliteitstraining?
Ritsuka
4 jaar geleden
Probeer dit eens paar keer in de week: http://fits-life.nl/fitness-oefeningen-tips/heupen-routine-hardlopen-lenigheid-en-stabiliteit/

Antwoorden (1)

Dan heb je ze waarschijnlijk overbelast of verrokken dit kan goed bij intensieve sporten.