Is het mogelijk om nog mma wedstrijden te gaan doen?

Ik ben 18 jaar, heb jaren gevoetbald en eigenlijk altijd al mma willen doen, maar het is door omstandigheden er nooit van gekomen. Als ik nu begin met mma, is het dan nog mogelijk om wedstrijden te gaan vechten?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Sport
4.3K

Antwoorden (1)

Als je 18 jaar bent en een goede conditie hebt door het voetballen kan er nooit een belemmering zijn om aan Mixed martial arts (MMA) te beginnen. Het zal verder van je eigen inzet en aanleg afhangen of je goed genoeg wordt voor wedstrijden op een wat hoger niveau. Voor regionale wedstrijden zal dat nooit een probleem worden; zorg, dat je onderscheidend wordt, komt de rest vanzelf.