kan je basketbal schoenen ook als gewone schoenen gebruiken?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Sport
3.9K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Daarnaast zijn de Nike basketbalschoenen ook bekend om hun mooie designs. Zo mooi dat ze veelvuldig buiten het veld worden gedragen, gewoon dagelijks. En een echte fan heeft natuurlijk verschillende modellen en kleuren.
https://www.burnedsports.nl/nike-basketbalschoenen

Antwoorden (1)

Ik zou zeggen waarom niet. Het zijn ook gewoon schoenen, ze hebben een platte zool, dus er zitten geen noppen onder ofzo net als bij voetbalschoenen. Dus ik zelf zou dat wel doen. Ze zien er gewoon uit als sneakers en ik heb veel mensen gezien die basketbalschoenen als gewone schoenen dragen. En tegenwoordig draagt iedereen van alles en nog wat, dus het maakt niet eens meer uit. Ik zou zeggen draag het gewoon.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
bedankt voor het antwoord op mijn vraag. Want aangezien hardloop schoenen niet goed voor je voet zijn als je ze als gewone schoenen gebruikt. Vroeg ik me af of je basketbal schoenen wel als gewone schoenen gebruiken kan.