Waar staat de afkorting hv polo voor?

Ik heb een hv polo shirt gekocht en nu vroeg ik me af betekenen de letters hv nog iets?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Sport
3.4K

Het beste antwoord

HV staat voor Happy Valley.
De oorsprong van HV Equestrian gaat terug tot 1980, toen een Nederlandse ondernemer zijn eerste ruitersportwinkel opende. Niet lang daarna startte hij een eigen kledinglijn onder de naam Happy Valley. Enkele jaren later omgedoopt tot HV Polo, groeide dit merk uit naar een door de polosport geïnspireerd lifestylemerk.
SimonV
5 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

hv staat voor high value. een onbekende merknaam die iedere ondernemer kan verzinnen. Of jouw polo echt high value heeft kan alleen jij bepalen.
zelf heb ik slippers van het merk : best brand,ook zoiets.