Op welke zender worden de Paralympische Winterspelen uitgezonden?

Op welke zender kan ik live naar Paralympische Winterspelen kijken? Of samenvattingen bekijken.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Sport
1.2K

Antwoorden (1)

Uitzending vanavond om 22.45 uur NPO2 na Nieuwsuur.
-----
Niet live het is een verslag van vandaag.
Zaterdag en zondag stond het op ongeveer dezelfde tijd geprogrammeerd in de tv-gids.
-----
Net afgelopen: 16.20-16.45 uur NPO1 verslag van de belangrijkste wedstrijden van de afgelopen avond en nacht.
Toegevoegd op 12 maart 2018 15:47: tekst