Raden jullie het aan om met 1 voetbalschoen met ijzeren noppen te spelen?

Een tijdje geleden heb ik een winactie gewonnen waarbij ik voetbalschoenen van een profvoetballer heb gewonnen. Onder de linkerschoen zitten normale noppen, onder de rechterschoen zitten ijzeren noppen.

Is het gebruikelijk dat er onder één schoen ijzeren noppen zitten? En is het toegestaan om daarmee te voetballen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Sport
2K
TurfGraver
6 jaar geleden
Gebruikelijk is het om zelfde type noppen te gebruiken. Als ze ombeschadigd zijn mag het.

Antwoorden (1)

raad niet aan om te doen. Als je overtreding maakt op tegenstander kan je m verwonden.

Toegevoegd na 22 minuten:
is btw ook niet toegestaan om mee te voetballen.