Hoe kom ik af van mijn appelfiguur?

Ik ben 17 jaar en heb al een hele dikke buik maar ook heb ik volle borsten. Mijn cupmaat is 75G. Maar wel heb ik als broek maat 36. Dit vind ik niet mooi en ben daarom ook heel onzeker over mijn lichaam. Graag zou ik een vollere kont willen en bredere heupen want ik heb ook "hip dips". Ook wil ik van mijn dikke buik af. Kan iemand mij helpen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb ook dunne benen dus zou die ook graag voller willen hebben

Weet jij het antwoord?

/2500

Blijvende veranderingen of er van afkomen' zijn hooguit beetje haalbaar d.m.v. operaties ;) Wat wel helpt en ook kan is je 'zelfbeeld' aanpassen en evt met professionele ondersteuning als je langdurig lijdt onder bepaalde uiterlijkheden. Als je ook gaat om aantrekkelijk te zijn voor mannen ) geldt ook als je op vrouwen valt) ? Aantrekkelijk zijn is een combinatie van tal van factoren en meestal reageren onze zintuigen als ogen, oren en neus het snelste. Ook een gezond en goed stel hersenen kan een vrouw aantrekkelijk maken en haar humor ook..Of dat gene waar jij je persoonlijke talenten hebt liggen! Lees ook dit onderzoek maar :) http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetenschap/article/detail/2336682/2015/05/25/Vergeet-borsten-en-benen-mannen-vallen-op-hersenen.dhtml Ook als jij minder onzeker overkomt kan al heel veel bijdragen! Verder helpt om je lichaam goed te onderhouden,spiergroepen trainen die nu minder zichtbaar zijn en je kan ook gaan zoeken naar kleding en meer tips die passen bij jouw type lichaam ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100