Bestaat er een sporthorloge zonder app?

Graag wil ik een sporthorloge die je bewegingen van een dag meet, maar zonder app. Dit in verband met persoonsgegevevens.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Sport
1.9K

Antwoorden (2)

Deze hier bijvoorbeeld:hartslagmeter zonder app:
iSport Hartslagmeter zonder app

https://www.bol.com/nl/p/isport-hartslagmeter-zonder-app/9200000073810043/?country=BE
fremar
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Eigenlijk zoek ik wel een waarbij je wel concreet doelen in kan voeren, zoals bijvoorbeeld de apple watch. Alleen dan zonder app.
misschien de xiaomi mi band 2? ik heb er zelf een, en gebruik hem ook zonder app.