Heb je de sport haarbandjes van elastiek in verschillende maten?

Die dunne bandjes die ze vooral bij hockey dragen. Ik heb er eentje omdat het je haar niet zo plakt in je gezicht maar ze zitten zo mega strak! En ik heb echt geen geoot hoofd, eerder klein. Of horen ze hoofdpijn strak te zitten?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Sport
1.6K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Doe er 1 een nachtje om een voetbal, mogelijk zit hij de volgende dag dan wat ruimer/minder strak.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat is een leuke tip, bedankt!

Antwoorden (1)

Nee, die smalle elastische haarbandjes zijn allemaal 'one size'.

Je kunt proberen of een brede haarband prettiger draagt. Die zijn namelijk veel soepeler omdat ze door de grotere band stof het haar toch goed tegenhouden. Bijvoorbeeld https://www.bol.com/nl/p/sportec-haarband-zwart-5-cm-breed/9200000056900258/
Amadea
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dank je wel! Ik vind zulke te breed en juist weer zweterig op je hoofd.