Waarvoor dient dit bij mijn Burton snowboardbroek?

Ik heb een burton snowboardbroek. Maarr nu ontdekte ik dat als ik van een tas het flapje omhoog doe er aan de binnekamt van het flapje een drukknoopje zit. Ik heb geen idee waar dit voor dient.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Aan het lusje met het drukknoopje kun je iets vastmaken dat je niet kwijt wilt raken. Pasjes, sleutels o.i.d. dat je dan vervolgens in de zak doet.
Voor skipassen zijn van die uittrekbare koorden, zodat het pasje vastzit aan/bij de broekzak maar je het wel op ooghoogte kunt tonen of scannen.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Maar als ik daar iets aan vastmaakt zit het niet in de tas maar hangt het er gewoon buiten
Inekez1
7 jaar geleden
Als je het er aan vastmaakt met een koordje (al dan niet met zo'n oprolsysteem) kun je het gewoon in je zak stoppen.
Als het lusje ook in de broekzak zou zitten, dan kun je er niet goed bij om iets los of vast te maken, zeker niet als je de broek al aan hebt.
Bordensteker
7 jaar geleden
+
Geen speld tussen te krijgen.