Mij n vader loopt voor de 50 keer de vierdaagse van apeldoorn,wie weet een leuk kado?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

In apeldoorn zit een geschenkenwinkel/ Notenbar genaamd ten voorde en daar hebben ze leuke geschenken specifiek voor apeldoorn. Bijvoorbeeld veluwse zwienekeutels (zijn chocolaatjes) maar ook andere dingen. Of een Apeldoorns Stadsbiertje.

Zoiets zou ik doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

reissue sport of wandelschoenen uit het eerste jaar dat hij meeliep, weet iig dat adidas een reissue schoen van 1962 heeft. maar het moet dus iig 1960 of vroeger zijn begrijp ik en als je daar dan een soort troffe van kan maken met een gazen kastje er omheen en een metalen plaatje met opschrift.. ik zie het wel voor me
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een mooie foto van hoe hij over de finish loopt,mooi ingelijst..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
50 paar schoenen , waarin een briefje met een verrassing op staat geschreven. Kan van alles zijn: tegoedbon. klusje, maaltijd bereiden, massage, bedenk maar wat ^^
Iedere week mag hij er eentje uitkiezen . Zo heeft hij een jaar lang iedere week iets om naar uit te kijken

of 50 brieven in de vorm van een schoen uitgeknipt waarin je een verrassing stopt.

Wees creatief :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een prestatie.
Je zal wel heel erg trots zijn op je Vader.
Zelf heb ik 8 keer de vierdaagse uitgelopen,je Vader voor
de 50ste keer geweldig, wat is je Vader sterk.
Maak een platte kar, met een fauteuil er op,en laat hem
de laatste meters hierop plaatsnemen, en zijn familie
de kar laten trekken.
En het geweldige publiek daar doet de rest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Licht de plaatselijke politiek in zodat hij door de Apeldoornse burgemeester aan de finish wordt onthaalt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
huur na de vierdaagse een busje en rij dezelfde route dan kan hij zijn verhaal kwijt en hij kan het dan ook laten zien .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de afwisseling hem eens in te schrijven voor de Nijmeegse 4-daagse.
Buiten natuurlijk de hem al voorgestelde andere ideeen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geef hem 50 mooie ansichtkaarten van de vierdaagse of foto's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mobiliseer zo veel mogelijk van zijn bekenden en familie en licht de pers in dat dit gaat gebeuren. Die zijn er toch al wel en het is dan ook niet ondenkbaar dat hij met die prestatie op de tv, youtube of in de plaatselijk courant komt. Neem alles op maak foto`s en geef dat als kado. Dan kan hij nog jaren terug kijken op die geweldige dag en ook alle andere aanwezigen (die foto`s kunnen maken en bestellen)hebben een leuke dag, kortom voor alle betrokkenen een groot feest, met herrinenringen waar nog jaren over gesproken wordt binnen de familie.
(misschien kun je nog wat legermaten achterhalen die hem opwachten bij de finisch)