Wat kost het om karten als hobby te hebben?

ik ben een paar keer wezen karten en ben helemaal verkocht. Ik wil zelf karten als hobby, nou vroeg ik mij af wat het gaat kosten en welke kart ik moet kopen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Sport
8.6K

Antwoorden (1)

De kart alleen kost tussen de eur 4000.- en eur 10.000.-, afhankelijk van diverse criteria. Jaarlijks onderhoud eur 2000.- en eur 5000.- als je wedstrijden rijdt. Zie de bron.

Maar je hebt natuurlijk ook de kosten van helm, kleding en kosten van de plaats waar je gaat karten want dat kan natuurlijk niet op de openbare weg.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+ Ik denk dat het stukken voordeliger is, 1 keer in de week te gaan karten op een kartbaan, de kart is dan niet van jou, maar je kunt betaalbaar karten, al is het zo nog een dure hobby van ongeveer 25 euro per week.
http://www.kartbanen.nl/allekartbanen.php Hier een link waar je kunt karten zonder gebruik te maken van de officiële banen en de kosten hiervan:
http://sport.infonu.nl/racesport/34240-goedkoop-karten-als-hobby.html