Hoe vind ik een klimhal maatje?

Hey, Ik hou erg van klimmen en heb ook een brevet alleen geen van mijn vrienden vinden het leuk om mee te gaan klimmen. Hoe kan ik een klim maatje vinden?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Sport
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
In welke plaats woon je of wil je klimmen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik ga altijd naar Nieuwegein dat is voor mij het dichtste bij. :)
Woon in Schoonhoven. http://mountain-network.nl/klimcentra/locaties/klimhal-nieuwegein/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien vind je er een op deze site. http://www.ikzoekeensportmaatje.nl/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ga gewoon naar de klimhal en zoek daar mensen om mee te socializen. Misschien kunnen jullie afspreken om in het vervolg samen te gaan. Als je geen vrienden hebt die jou in jouw hobby kunnen vinden, dan moet je naar nieuwe zoeken :)! Succes
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
misschien is de site sportmaatje.net iets voor je?
let op .net en niet .nl

Het beste antwoord

Misschien zou het een goed idee zijn om op bijv. een FaceBook pagina van een klimvereniging of iets dergelijks een bericht te plaatsen waarin je vermeldt dat je op zoek bent naar iemand om mee te klimmen. Het zou ook op een forum of iets dergelijks kunnen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Via de site ik zoek een sportmaatje kun je een profiel aanmaken en gericht zoeken naar sportmaatjes in een bepaalde sport.
Suc6