ik wil in twee weken zes kilometer kunnen hardlopen achter elkaar welke app?

welke app kan ik daar het best voor gebruiken???? Ik moet het best snel weten. Bedankt!!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
Ritsuka
9 jaar geleden
Vanaf 0 beginnen? Dat gaat je niet lukken, 2 weken is veel te snel.
Neem een app als C25K (Couch to 5 kilometers), die bouwt het rustig op
Cryofiel
9 jaar geleden
App? Kun je niet beter gewoon beginnen met loopkleding en -schoenen, en goed naar je lichaam luisteren?
Reddie
9 jaar geleden
"in twee weken zes kilometer", dat is 429 meter per dag.
Dat moet je toch ook wel zonder App kunnen.
Erna55
9 jaar geleden
Wanneer je nog nooit hardlopen beoefend hebt, zal een app je hierbij niet kunnen helpen.

Het beste antwoord

Er zijn diverse app. o.a. Dutch Runners... gratis app. Maar belangrijker is je training goed op te bouwen. Twee weken is wel aan de korte kant. Let op een goeie warming upp.