Hoe speel ik met een vriend uit België minecraft ?

Ik wil graag op singleplayer met een vriend minecraft spelen. Alleen hij woont in België en ik in zuid-Holland. Is er een kans dat wij samen singleplayer kunnen doen zonder surver aan te maken? En zonder op een server te spelen? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Samen singleplayer spelen noemen ze multiplayer ;)

Het beste antwoord

Nee. Van zo'n afstand kan je niet met elkaar singleplayer spelen.

Wat wel kan, is een server maken met Hamachi.
Dit doe je in een half uurtje, en dan heb je je eigen server.

Het werkt heel simpel. Kijk deze video, hierin wordt alles goed uitgelegd over hoe het werkt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kan natuurlijk altijd op een open server spelen met je vriend, zoals mineplex (ip's kun je vinden op het internet) je kan niet singleplayer doen met hem omdat dat via LAN werkt, dat betekent dat je alleen maar op één wifi netwerk kan spelen.

via Skype of iets anders simpels kun je hem het server ip sturen.

TIP! join geen (te) kleine servers, er is een command waar ze je ip kunnen kraken, waardoor ze bij al je gegevens,zoals wachtwoorden, kunnen komen.

je kan altijd hatchimatchi(gratis) of een eigen betaalde server(rond de 2-5 euro op een goede server host) gebruiken.

SUCCES!