Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn goede instrumenten die je thuis kan gebruiken om groter/breder/sterker te worden (en/of oefeningen)?

Ik wil graag wat groter en sterker worden, maar ik hou er niet van om naar te sportschool te gaan. Toch wil ik graag groter en sterker worden maar weet zelf weinig van krachttraining enzovoort af. Ik dacht dat jullie mij misschien daarbij zouden kunnen helpen. Alvast bedankt.

(als jullie iets zouden weten en een link hebben naar bepaalde sites, zou ik dat erg fijn vinden, vooral weer omdat ik eigenlijk niks hiervan afweet)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
775
Ritsuka
9 jaar geleden
Heel veel eten, voldoende eiwitten, en een speeltuin opzoeken. Optrekken, pushups, zware rugzak tillen etc.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik ken iemand die een kettleball bij action heeft gekocht. Schijnbaar staan op YouTube filmpjes van workouts en oefeningen die je kan doen. Ik heb t zelf niet gezien, dus je kan beter zelf oordelen. Ik weet ook niet in hoeverre t kwaad kan om zelf aan de slag te gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan een krachtstation kopen. Waarop je aardig wat oefeningen kan doen (heb ik namelijk zelf ook).
Maar het is wel belangrijk dat je de oefeningen goed uit voert. Nu weet ik je budget niet, maar zou me goed laten voorlichten op dit gebied in een fitness winkel (mijne bij T-fitness gekocht).
Licht er ook aan hoe fanatiek je wilt gaan trainen en zorg dat je het leuk blijft vinden en dus volhoud (afwisselingen). Op basis hiervan doe je de aanschaf.
De bron is maar een voorbeeld waar je oefenIngen on-line kan vinden.
Suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan ook gewoon halters gebruiken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
pull up bar

bevestig aan de deurpost zonder te boren of iets dergelijks (hefboom systeem of vast te blijven)

biceps, triceps, rug, schouders, buik en met een beetje fantasie benen.

lichaamsgewicht oefeningen zijn altijd het beste.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding