Waar kan ik de nike air max thea goedkoper krijgen dan €120? (de gewone zwart-witte)

Ik probeer de nike air max thea goedkoper dan €120 te vinden. Het maakt me niet uit waar ik ze kan krijgen, maar als het via een webshop gaat, wil ik kunnen betalen via paypal. Ook moet deze webshop verzenden naar BELGIË. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
1.2K
Amadea
9 jaar geleden
Geen merkschoenen kopen, maar andere sneakers in dezelfde kleurschakering. Dat scheelt je zo al minstens 70 euro.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zoek even via Google Afbeeldingen en klik dan op pagina bezoeken. Dan kun je dit zelf uitvogelen.

Antwoorden (1)

Hallo
Voor een lagere prijs zijn de Nike air max thea moeilijk te vinden, of ze moeten al juist in de uitverkoop zijn.
Waar je wel eens kan kijken is via Ali Express, Daar kan je ze vinden die er juist hetzelfde op lijken maar dan voor een lagere prijs.
Hier is de link

http://tc.tradetracker.net/?c=15640&m=12&a=75899&r=nikeairmaxthea