Waar kan ik goede thermoleggings van Merinowol vinden?

Ik heb ooit een paar hele fijne thermoleggings van hoofdzakelijk Merinowol gehad, kleur zwart, te dragen onder je bovenkleding, afkomstig uit Nieuw Zeeland.
Ze zijn in Nieuw Zeeland te bestellen, maar dat is behoorlijk prijzig.
Handiger zou het zijn als ik dergelijke leggings in Nederland kan vinden.
Het zijn sportleggings van fijn geweven structuur, maar niet te dun.
Misschien dat ze vanwege de Merinowol zo goed zijn, andere thermoleggings (b.v. katoen, kunststof etc.) die ik geprobeerd heb zijn duidelijk minder isolerend.
Gewone wollen maillots zitten ook lekker warm, maar nadeel hier van is dat ze enorm snel slijten en minder vochtregulerend zijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Je kan on=line Land's End proberen. Ik ben errg tevreden over kwaliteit van hun producten en afhandeling van orders. Het enige is dat je wel vooruit betalen moet.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je kan ook Peter Hahn proberen. Niet goedkoop maar wel prima kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor de tip Marianne.