Wat zijn grappige antiverveeltips?

Ik ga dit samen met mijn broertje doen, we zijn 11 en 9.
We willen graag leuke, grappige anti verveel tips!

Toegevoegd na 5 minuten:
oja, een beetje kattenkwaadachtige!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Deurtje bellen en dan blijven staan.

Een winkelwagen volladen bij de supermarkt en dan afrekenen en als de kassiere zegt hoeveel zeggen dat je geen geld bij je hebt en weglopen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

leren schaken

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.siemons.info/Schaken/Schaken.htm

een simpele uitleg, erg leuk spel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Saaaaaaaaaaaaaaai, zonder kattekwaad.
Ben je nu lolliger?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nooit lollig geweest.... maar ik kan wel aardig schaken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt voor de link, kan ik eindelijk eens schaken leren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach ieder zijn lol, ik kan breien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja en breien kun je altijd en overal in je uppie, ha,ha.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ach, ik vind vast wel iemand, anders kan ik altijd nog proberen mijn hond het te leren, heb ik iets te doen! Hij is slim hoor! Ben alleen bang dat alles snel van het bord is geveegd. Schaakmat!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat moet lukken, er zijn schaakverenigingen en dan neem je gezellig de hond mee.
Twee vliegen in één klap.
Heel veel plezier ermee en ik hoop dat jij en je hond er veel plezier aan beleven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ anniebo: http://www.digibieb.nl/tornado/index.php?option=com_wrapper&Itemid=111
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hee Menno daar ga ik eens mee spelen dank je wel, gooi ik mijn breien wel aan de kant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik hoop dat je wint! windows vista premium heeft trouwens ook een mooi schaakspel. helaas heb ik windows basic dus was dit een mooi alternatief.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou winnen, ik moet nog aan de studie, mijn man kan het een beetje maar ik nog lang niet.
Maak een nepdrol en leg hem bij de buren voor de deur ;)

Meng warme melk met ontbijtkoek tot je een soort deeg krijgt. Kneed het in de vorm van een drol. Steek er een vlaggetje in :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is....

Toegevoegd na 59 seconden:
Slakken vangen en bij de buren op de voordeur zetten.

Toegevoegd na 2 minuten:
O, ja was ik vergeten , als ze halverweg de deur zitten aanbellen, niet vergeten weg te rennen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een portemonnee met een dun doorzichtig draadje eraan op de stoep leggen, jij gaat achter een muurtje of bosje zitten, en je trekt snel aan de draad als iemand het op wil pakken. Wel een lege oude portemonnee natuurlijk, je weet nooit.

Toegevoegd na 7 minuten:
dit is wel een gevaarlijke, dus wees voorzichtig. Een krant pakken, daar een drol in doen, die in brand steken en bij de buurman, of wie dan ook voor de deur leggen. De buurman zal meteen het vuur uit willen hebben en het uit trappen. Dan zitten z'n schoenen onder de poep.

Wees er wel zeker van dat de mensen thuis van,dat ze goed ter been zijn (je hebt niks aan een man die slecht ter been is en die door jou een lelijke val maakt), niet te dicht bij het huis, kijk zelf goed uit voor het vuur, pas aansteken als het op de plek van bestemming ligt.

Op een afstandje heel onschuldig staan te voetballen of iets anders.

Als het te lang duurt en het wordt gevaarlijk, pak water en blus het zelf.

Toegevoegd na 11 minuten:
ga bedelen, zeg dat je je geld kwijt bent, en niet meer naar huis durft te gaan, heel zielig kijken.
Let op: NOOIT MET IEMAND MEE GAAN NAAR HUIS, ALS ZE ZEGGEN DAT ZE DAAR GELD HEBBEN LIGGEN, ook niet als jullie met z'n 2-en zijn, is te gevaarlijk!

Toegevoegd na 1 dag:
Ik zag net nog een leuke op tv. Ga met een kleine bal naar buiten en zoek iemand met wie je een paar keer heen en weer gooit, daarna laat je die bal vallen en pak je stiekem een ei, niet gekookt natuurlijk, die gooi je naar de ander, die heeft z'n handen vol met een kapot ei.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
brandstichting is strafbaar en anders valt het zeker onder vandalisme ,dat wil je niemand laten doen nog afgezien van de smerigheid waar je iemand mee opzadelt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ach, is kwajongens streek, deden ze vroeger altijd. Tenminste de kwajongens. En er staat bij, niet dicht bij huis, en de smerigheid die valt wel mee omdat er een krant om zit. De lol zit vooral in het idee dat je weet dat er poep in zit. Een beetje lol mogen ze wel hebben in plaats van de hele dag achter de pc te zitten.
Ongekookte eieren tussen de gekookte leggen en dan je vader en moeder ermee laten tikken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat gemeen, maar moet wel toegeven dat ik mijn man tijdens een vakantie eens een rauw ei heb zien pakken die nog gebakken moest worden door de kok die erbij stond, mijn man zag de kok niet en mijn dag was goed, ha,ha.
Als je een camera hebt, of je mag er een van je ouders lenen, is het ook leuk om foto's te gaan maken over van alles en nog wat.

Succes ermee !!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga eens wandelen in een bos of park en kijk dan hoeveel insecten reptielen ,amfibieen of zoogdieren je ziet, probeer dan te kijken of je ze kunt herkennen aan de hand van internet ,jullie zullen versteld staan hoeveel leven in een m³ bos of park zit .
Als je in het bos bent kun je eventueel ook van takken die op de grond liggen een schuilhut bouwen .
Of zoek een sloot ,maak een netje van een panty van je moeder met een ijzerdraad en een stok en probeer stekelbaarsjes of geelgerande watertorren te vangen.
Pas wel op de geelgerande watertor kan bijten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Buiten voetballen, badmintonnen.
Alle spelletjes uit je spelletjeskast weer eens proberen.
Ga eens leren bokspringen.
Zoek andere kinderen op en ga verstoppertje spelen.

Ga iets sparen, postzegels of suikerzakjes of ansichtkaarten. Of voetbalplaatjes.

Elkaar voorlezen. De Donald Duck of zo.

Vooral veel buitenspelen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk niet dat dit onder kattekwaad valt -)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
boring!-)
Een stad bouwen, theaterstukjes doen (buurman en buurman spelen), dingen zoeken om te verkopen op straat, een parcour uitzetten voor de fiets of lopend met verschillende onderdelen en dan kijken wie de snelste tijd heeft, gevechten tekenen, bestuurbare auto baan maken, gigantisch domino werk maken, oorlogje spelen, oude babyfilmpjes van jezelf en je broertje bekijken..
Dit waren een paar voorbeelden die ik altijd geweldig vond om te doen.