Hoe kan ik een wedstrijdschema maken?

Ik moet een wedstrijdschema maken. 10 teams (a1 a2 b1 b2 c1 c2 d1 d2 e1 e2), 5 velden (5 sporten dus). In totaal 250 minuten. (Team a1 mag niet tegen a2, b1 niet tegen b2, enzovoort)
Is er iemand die hier een goede site voor heeft (of zelf al een schema heeft)?
De website http://www.toernooi-schema.nl/tournament/form/input.do is niet goed, want die kan maar tot 4 velden, dus daarmee kan ik ook niets...
Wie helpt mij uit de brand?

Toegevoegd na 9 uur:
De 250 minuten zijn exclusief pauze en prijsuitreiking. Er moeten dus 10 rondes van 25 minuten komen (nog steeds 5 velden en 10 teams)

Toegevoegd na 9 uur:
De 250 minuten zijn exclusief pauze en prijsuitreiking. Er moeten dus 10 rondes van 25 minuten komen (nog steeds 5 velden en 10 teams)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
29.8K

Antwoorden (3)

Je kan het via exel proberen van microsoft
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zo kan het goed. De wedstrijden kun je nu eenvoudig uitschrijven
Plaatje bij antwoord
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt! Maar ik besef me net dat ik de vraag aan moet passen! Deze sportdag duurt 300 minuten.. - de prijsuitreiking en pauze is dit 200. We moeten 10 rondes van 25 minuten doen (nog steeds op 5 velden)
Poet
9 jaar geleden
Dit zijn 10 rondes (cijfers 1 tm 10). Als je de wedstrijden verlengt van 20 tot 25 min en de tussentijdse pauzes inperkt van 10 naar 5 min dan heb je exact 300 minuten.
Poet
9 jaar geleden
Die 240 op mijn schema klopte niet. Had ook 300 moeten zijn (even vergeten dat teams soms even niet spelen)
Poet
9 jaar geleden
Wacht, ik zie nu dat je ook de prijsuitreiking en pauze wilt inpassen binnen die 300 minuten? Bij 10 rondes van 25 min heb je 10x25=250 minuten nodig. Dan heb je nog 50 voor de prijsuitreiking en wat natafelen. Maar dan moet een eventuele rust halverwege de wedstrijd en de tijd om te verplaatsen naar een volgende wedstrijd wel binnen die 25 minuten ingepast worden. Dan zou ik toch wedstrijden van 20 minuten doen (zonder rust halverwege). En dan 5 minuten tijd tussen de rondes, voor het verplaatsen en melden van de uitslagen. Het schema blijft hierbij gelijk.
Ik denk dat Tournify hiervoor geschikt is. Op www.tournify.nl kan je online een toernooi maken, waarbij je de tijden per wedstrijd en pauze tussen de wedstrijden kunt instellen. De app maakt dan automatisch een passend schema.