Kan je de museumkaart direct gebruiken als je hem in een museum koopt?

Ik wil hem morgen in een museum zelf kopen. Heb hem direct al nodig. Op de site las ik dat als je hem daar koopt, je hem nog wel moet laten registreren online. Kan ik hem na het invullen van mijn gegevens daar dan gelijk gebruiken? Of moet ik dan alsnog enkele dagen wachten tot het verwerkt is?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
5.6K

Antwoorden (1)

Als je een museumjaarkaart koopt in een museum is hij direct geldig.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb de kaart vorig jaar met mn verjaardag gehad, maar moest hem wel nog op de computer activeren. Ik moest op een site die aangegeven stond bij de kadoverpakking nog een aantal persoonlijke gegevens invullen en doorsturen naar een of ander adres en daarna was de kaart pas bruikbaar. De eerste keer dat hij gebruikt werd, moest ik dat wel nog aangeven bij de kassa van het betreffende museum. Wat ze er daar nog mee deden weet ik niet maar er moest nog iets snels geregeld worden en sindsdien kan de kaart overal gebruikt worden.
ronron1212
9 jaar geleden
Ja om dat je hem hebt gehad moet je dat nog. Maar als je hem persoonlijk koopt bij een museum activeren die hem direct.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik wist niet dat er verschil tussen zit. Maar als je de kaart zelf koopt, moet je dan zelf bij de kassa meteen die lijst met persoonsgegevens invullen? het lijkt me sterk dat ze die gegevens wel willen hebben as je hem krijgt (en je dus op de computer moet invullen), en niet als je hem zelf koopt (en dus niks hoeft in te vullen.
ronron1212
9 jaar geleden
Als je hem zelf koopt bij de kassa van een museum wordt alles ingevuld en direct ge activeert.