Wat kun je allemaal worden na een ALO opleiding?

En wat is het verschil tussen de ALO opleiding en de SBE opleiding? En wat is het verschil tussen de scholen waar deze opleidingen gegeven worden?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik vind het erg leuk om te sporten en ik zou mensen graag willen helpen sporten en mensen leren sporten. Als je personal trainer wilt worden moet je dan ook naar de ALO? ALvast bedankt voor het antwoord.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Wat je kunt worden na een ALO opleiding:

docent LO
bewegingsdeskundige
trainer
coach
outdoor activiteitenbegeleider

Als je persoonlijke trainer wilt worden moet je dus ook naar de ALO toe.

Het verschil tussen ALO en SBE durf ik zo niet te noemen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke bedankt! En wat is dan het verschil tussen de ALO en de AALO?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
AALO is een organisatie als de UVA, HVA etc. Op de AALO heb je keuze uit studie's. Als je een studie kiest op de AALO ben je gespecialiseerder, de ALO kan je echter meer richtingen op.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke bedankt :)!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geen probleem ;) Als je je vraag Sluit is dit gemakkelijker voor andere leden, maar ook voor andere mensen die antwoord op dezelfde vraag zoeken omdat ze zo direct een beste antwoord zien ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit antwoord heeft me goed geholpen.