Ik moet nieuwe griptape op mijn longboard.. waar kan ik dit kopen?

(Ik heb een Riviera Los Muertos Aurora Drop thru)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Er zijn niet echt speciale longboard Grip tapes.
Je moet gewoon even googlen naar griptape voor skateboards en dan 2 velletjes kopen, je kunt als je een mooi design op je board hebt transparante griptape nemen of je kunt met een mesje een gaatje/profiel maken om te zorgen dat je het design ziet.
Hier een linkje naar wat verschillende griptapes:
http://skateboardplaza.nl/product-categorie/skateboarding/griptape/?gclid=CjkKEQjw75CcBRCz2LiEs5OPsZoBEiQADgUma2-i8yIDIu2TcOms-hN5KRn1pMkPvB0PXjpYo289upTw_wcB

Succes met je longboard!
Mocht je nogmeer vragen hebben kun je ze altijd stellen!
Groet,
MarcelRijk

Toegevoegd na 1 minuut:
Let even op de afmetingen, vooral op de breedte! Voor de lengte ga je er sowieso 2 nodig hebben tenzij je een hele rol koopt!

Succes, nogmaals!

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik heb even voor je gegoogled, je board is 22.86cm breedt, mooie maat, meeste griptapes moeten er zo op kunnen!