Als ik oude bekenden ontmoet krijg ik meestal tranen in het ogen van ontroering. Wat kan ik daar tegen doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

hahaha een doekjuh pakke en weg vrijvvve
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik wens niet te worden uitgelachen

Andere antwoorden (9)

Waarom zou je je gevoel willen onderdrukken. Tenzij het 'oude bekenden' zijn die je twee weken geleden voor het laatst hebt gezien, maar als het iemand is die je 20 jaar niet gezien hebt, dan mag je best een traantje laten van ontroering...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets tegen doen, gewoon laten... Dat maakt je gevoelig en dat is prima... Ga er niet aan sleutelen please... En schaam je er niet voor...

Het is charmant in mijn ogen en heel goed als je dat gewoon kunt laten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
daar kan je niet zoveel aan doen. je bent gewoon ontroerd.
als je het vervelend vind zeg je gewoon dat je wat in je oog hebt ofzo.
14 jaar geleden
heeeel hard door huilen en als ze vragen wat er is zeg je gewoon ik vind het jammer om je te zien!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar de Aldi en schaf je een paar pakken papieren zakdoekjes aan,dan ben je goed voorbereid,als het zich weer voordoet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In therapie gaan. Er zit kennelijk heel veel onverwerkt verdriet in je.

Zorg ervoor dat je wat meer onverwerkte zaken behandeld. Dit zal ruimte in je creëren die je kan vullen met je werkelijke zelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Herkenbaar!
Laat het toch lekker gaan, er is niets mis met openbare emoties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets, je hebt een gevoelige natuur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die ontroering komt omdat je het vast heel fijn vindt om hen weer te zien.

Je bent een gevoelsmens en dat is alleen maar heel mooi!

Niet tegen houden, zeg gewoon dat het je raakt dat je ze weer ziet!

Openheid is belangrijk en goed voor jezelf!