wat zijn oefeningen voor alleen de billen?

Ik heb al stevige bovenbeenspieren. Maar mijn billen zijn nog plat. Wat zijn oefeningen voor enkel en alleen bilspieren zonder bovenbenen te trainen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
Ritsuka
9 jaar geleden
Je traint ze altijd wel mee hoor
Ritsuka
9 jaar geleden
Aan je vorige vraag te zien, zou ik eerst eens zorgen dat he fatsoenlijk gaat eten. Zonder voeding kunnen je spieren niet groeien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is niet de bedoeling dat ik mijn bovenbeenspieren nog gespierder maak.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja Ritsuka, ik heb ervan geleerd en ik eet gezonder. Maar nu graag even objectief gezien over deze vraag zou ik graag een antwoord krijgen.
Ritsuka
9 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=kUZuKIUXcYg
Volg alle delen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb al hele gesierde bovenbenen. Ik had deze filmpjes al een keer bekeken maar daarbij train ik ook mijn bovenbenen en dat is niet de bedoeling. Ik ben op zoek naar oefeningen waarbij ik mijn billen train en niet mijn bovenbenen erbij.
Ritsuka
9 jaar geleden
Word erg lastig hoor. Denk dat beste oefening toch is squats met zware gewichten.

Antwoorden (1)

1.Squats, maar met squats train je ook je bovenbenen. Maar vooral ook je bilspieren
2.lunges, en hier is weer precies hetzelfde probleem.
Als je één van deze trainingsmogelijkheden doet train je gelijk je bovenbeenspieren en je bilspieren

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik heb nog even verder gekeken maar er bestaan wellicht oefeningen.
1.Je moet je billen regelmatig aanspannen je kunt dit bijvoorbeeld doen als je aan je bureaustoel zit of aan het koken bent.
2. Kniebuigen ( het is anders dan squats)
3. Traplopen , het maakt je bilspieren &billen sterker, ronder en strakker.
4. Bilspier push ups
Ik hoop dat je hier wat meer aan hebt