Weet iemand een site waarop activiteiten staan (of zelf activiteiten) voor een autistisch kind van 3 jaar?

Het kind vertoont autistisch gedrag en heeft de mond motoriek van een kind van een half jaar. Hij kan dus bijna niet praten, en is snel afgeleid. Hij kan wel lopen en groeit goed. Heeft iemand activiteiten voor z'n kindje van 3 jaar? Of een handige site met activiteiten erop. Liefst activiteiten die hij alleen moet doen samen met een leidster, ouder etc.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

je kan beter thuis iets met je kind doen want het is zeer stressend voor autisten om iets te doen wat voor hun eigenlijk niet normaal is.
En als het zo is dat zijn mond motoriek het zelfde is als van een half jarig is er een grote kans dat hij word uitgelachen door de andere.
SORRY
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja inderdaad. Het gaat over de kinderopvang ik ben stagiaire laatste jaars. Van die leeftijd lachen ze elkaar niet uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je krijgt van mij een gigagantische min. Kon ik dagelijks terugkomen om een (min) punt uit te delen dan deed ik dit. Jij hebt werkelijk geen idee wat Autisme is. Welke gradaties er zijn en je weet blijkbaar al helemaal niet dat autisten ook kunnen genieten van activiteiten buitenshuis.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hé ........ Ik ben zelf autistis dus volgenende keer dat je reageert doe eerst onderzoek!!!!!