IK ben op zoek naar K-swiss schoenen....

Waar kan ik het goedkoopst terecht voor K-Swiss schoenen?
Ik ben opzoek naar K-swiss Rinzler, het mag ook de arvee, traxton of moulton zijn.
Ik wil het in een winkel kopen en niet op internet.
Ik ben al bij 3 sportzaken geweest waar ze bijna geen K-swiss verkopen.

Bvd

Ik woon in de gemeente overbetuwe. Dat ligt tussen Arnhem,Nijmegen en Tiel.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Sport
1.2K

Het beste antwoord

Dag Nightmar3,
Ik weet natuurlijk niet waar je woont, dus: op de K-swiss site staat een store locator. Dan kun je de dichtsbijzijnde winkel vinden! Succes
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb je al gezocht met de store locator? In Arnhem verkopen ze K-swiss bijv. bij Footlocker en Perry Sport!