Wat is het nut van een mes met zo'n punt?

Ik heb hem vandaag gekocht en ik vroeg me af of er nog een speciaal nut voor was.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zou er niet mee de supermarkt in lopen ;-)

Het beste antwoord

Sterkte , en meerdere snijvlakken . Dus een normaal mes is dun kan (af) breken . Dit maakt een afschuwelijk groot gat bij een steek beweging met mogelijk meerdere scherpe snijkanten br br . Niet geschikt om boter mee op je brood te smeren , of om letterlijk een appeltje mee te schillen , figuurlijk ja ! Dit lijkt mij alleen echt als wapen geschikt :(
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het mes ook nog een mechanisme heeft tegen per ongeluk dichtklappen, dan weet je het zeker, dan is het definitief bedoeld als steekwapen.