Downloaden kaarten fietsknooppunten?

Van de achterhoek zijn deelkaarten te downloaden met alle knooppunten en km tussen de punten er op. Waar vind ik die van de overig gebieden in nederland? http://www.routenetwerk.nl/

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (3)

Ik gebruik altijd falk (www.falk.nl)

Je kan ook hier kijken:
http://www.goeievraag.nl/vraag/vervoer/fietsen/goede-site-fietsroute-samen-stellen.19951
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op www.fietsen.123.nl/page/fietsknooppunten-in-nederland staat een hele lijst met links.

Ook kan je een knooppuntenrouteplanner gebruiken. Hier staan alle knooppunten gewoon in, en deze kan je printen. Hieronder 3 voorbeelden:
www.fietseropuit.nl
www.planjeroute.nl
www.falk.nl

Je kan overigens ook kaarten krijgen in ANWB winkels en VVV kantoren. Vaak zijn deze betaald, maar in sommige regio's zijn bij de VVV ook gratis kaarten verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
paulus811
10 jaar geleden
Ik heb ooit twee boekjes bij de Lidl gekocht met alle knooppunten van noord en zuid NL.
Wanneer je een overzicht van de fietsknooppunten kaarten wilt, kun je het beste even kijken op een fietsrouteplanner. Daar vind je een totaal overzicht van de knooppunten. Wanneer je direct een overzicht wilt van een aantal mooie fietsroutes die je zelf nog verder kunt personaliseren kun je even bij ons op de website kijken: www.fietsnetwerk.nl