Waar kun je kleurpoeder kopen of hoe kun je het maken?

Hoi, een vriendin van me en ik willen een kleurpoedergevecht doen, maar het probleem is dus dat we niet weten waar we het kleurpoeder vandaan halen! Heeft iemand enig idee waar we dit kunnen kopen of hoe we het zelf kunnen maken? We willen wel veilig kleurpoeder, niet dat er dadelijk een of andere giftige stof inzit ofzo! Liefs Emma.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
5.8K

Antwoorden (1)

Je kunt grote, dikke stoepkrijtjes vermalen en eventueel aanlengen met bloem.
Ik denk dat dat het makkelijkst gaat als je er eerst brokken van maakt door ze b.v. tussen 2 doeken te doen en er dan met een hamer op te slaan, en ze daarna in een keukenmachine verder fijn te malen. Let er wel op dat je keukenmachine daar tegen moet kunnen, als hij geen ijsblokjes kan verpulveren kun je er beter ook geen stoepkrijt in doen denk ik.
Goedkoop stoepkrijt haal je bij de Action of bij de Hema.