Hoe kijkt een 'niet hardloper' aan tegen mensen als ikzelf die door weer en wind een stevige run maken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik ben een zomer hardloper. Ik begin weer als de zon schijnt en het warm(er) is buiten. En ik vind het ongelooflijk knap en bizar dat mensen door de sneeuw met een muts op en handschoenen aan in de kou doorploegen. Maar ammenooitniet dat ik zelf nu m'n schoenen aantrek en een rondje ren. Dus respect!

Nadat ik mezelf in verplichte 6 maanden fysieke rust gesport heb, denk ik: Hm.. Zou ik ook wel weer eens moeten doen. Jammer dat ik geen conditie meer heb :D

Ik vind het moedig dat je het durft als vrouw. Dat denk ik als ik andere vrouwen hier op de dijk zie hardlopen. Ik voel me niet meer veilig om alleen hard te lopen. Door een ervaring van dat ik een keer flink ben lastig gevallen. Ik was ontzettend bang. Ik ren nu op de loopband in een sportschool. Dat voelt veiliger, is net even anders. Maar ik houd mijn conditie op peil! Succes met hardlopen, pas goed op jezelf!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100