Ik mag op Intake komen bij een vooropleiding voor de politie, maar wat houd de sporttest in?

Ik heb dan onder andere dus een sporttest,
Wat zit hier in? Rondjes rennen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik dacht dat er niemand meer nieuw werd aangenomen daar...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als er iemand met pensioen gaat, ziek wordt, ontslag krijgt of neemt hebbem ze toch echt iemand nodig hoor haha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou het ging om de opleiding Ytje, niets van op het nieuws gezien?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee ik kijk geen nieuws haha maar via de opleiding kom je bij de politie zelf, maar ik weet dus niet hoe het zit nu met t nieuws
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
de vooropleiding is bedoeld voor mensen die nog te jong zijn, om te solliciteren bij de politie. deze vooropleidingen worden meestal aangeboden door de roc's

Antwoorden (1)

Alle informatie kun je vinden in de bronnen. Je moet een parcours rennen. In de bron kun je ook vinden hoe je je kunt voorbereiden.

Fysieke Vaardigheids Toets (FVT) van de Nederlandse politie.

De FVT bestaat uit het afleggen van een parcours dat is afgeleid van het dagelijkse politiewerk op straat. Door het zelf doen van de FVT krijg je inzicht waar je staat met je politiespecifieke conditie en fysieke vaardigheden die nodig zijn om je vak professioneel uit te voeren. De FVT wordt jaarlijks in de korpsen aangeboden. Vanaf 1 januari 2012 is de FVT verplicht voor RTGP-plichtige medewerkers. Voor het in dienst zijnd personeel wordt in 2012 en 2013 gewerkt met streeftijden, onderverdeeld naar geslacht en leeftijdscategorie. De werkingsduur van de uitvoeringscirculaire FVT 2012 wordt met een jaar verlengd. Medio 2013 zal naar verwachting meer bekend worden over normtijden. Meer weten? Klik hier voor de complete uitvoeringscirculaire.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ van mij