Hoe voorkom je een erectie als je op een nudistenstrand bent?

Als je naar een parenclub gaat krijg je spontaan een erectie. Op een nudistenstrand is dit niet wenselijk om begrijpelijke redenen. Hoe voorkom je dus een erectie op het nudistenstrand?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
2.2K
Ritsuka
11 jaar geleden
Ben je daar wel eens geweest? Lopen ook veel mensen rond waardoor het weer weg zou gaan hoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De zee in !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vooral geen blauwe pilletjes innemen.
ronron1212
11 jaar geleden
Niet kijken als je zo snel en makelijk opgewonden raakt en neem ijsblokjes mee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ijsblokjes? :x haha ik sta vreemder te kijken van iemand die met ijsblokjes bezig is, dan wanneer iemand een erectie heeft op een nudistenstrand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als daarmee de zwelling zakt. Neem dan vooral ijsklontjes mee. Hihihi

Antwoorden (3)

Door in te zien dat het menselijk lichaam opzich niet een erotisch iets is. Maar een verpakking van een persoon. En die komen in alle maten en kleuren.
Pas wanneer je die verpakking in een erotische omgeving zet. Kan het voor erotische doeleinden gebruikt worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Leuke omschrijving :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooi beantwoord. +1
Het is een natuurlijke reactie, die niet geheel te voorkomen is, het is dan ook niet verboden, maar het is wel gewenst, dat je je even afzonderd in zo'n situatie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Algemeen wordt dan gewoon even je handdoek ervoor gehouden

Toegevoegd na 39 seconden:
Voorkomen kan niet.