Welk pretpark is nu geopend?

Donderdag wil ik graag met iemand naar een pretpark, echter openen de meeste pretparken pas eind maart hun deuren

Graag wil ik vragen welke attractieparken (naast de Efteling) wel open zijn op 14 februari?

Zelf kom ik uit de buurt van Deventer, dus vlak over de grens is geen probleem op zich.

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 17 uur:
Dank voor alle reacties zover! :)

Ter aanvulling, voor Valentijnsdag wil ik graag met een meisje van 20 ergens naar toe.
Dus het betreft geen kind.

Ze houdt niet van zwemmen, dus helaas valt een zwembad af. Tikibad was anders absoluut fantastisch geweest.

Mochten er nog tips of aanbevelingen zijn over een (actractie)park, alles is welkom!.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.2K

Het beste antwoord

Indoor pretpark Toverland is gewoon geopend, wel in een beperkte hal wat dat betreft, zie www.toverland.nl.

Daarnaast is Speelstad Oranje (ook indoor met enkele kermisattracties) geopend op 14 februari. Zie www.speelstadoranje.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staat volgens mij niet dat er met een kind gegaan wordt dus speelstad oranje vind ik echt een slecht advies. Verder vraag ik mij af wat er in toverland open is dan....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat het er niet bij staat, kun je ook niet zeggen of het een goed of slecht advies is. Dit is wat er bij mij te binnen schoot.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan had er echt wel gestaan dat iemand met een neefje of nichtje van 6 ergens heen wilde. Het ging hier om een vriendin en ik ken geen 6/7 jarigen die alleen naar een pretpark mogen en hier komen vragen waar naar toe.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het had ook een ouder kunnen zijn, zolang iets er niet bij staat, moet je daar niet vanuit gaan. Dat heet suggereren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, als er niet bij staat dat men met een kind gaat moet jij niet er van uit gaan dat het met een kind is. Ik snap je wel maar zet er dan bij: als het om een kind jonger dan 8 gaat is speelstad oranje leuk. Als het met een volwassene is moet je naar.... (beide opties zijn niet leuk met twee volwassenen, dat is het probleem, en je zet het er niet bij).

Andere antwoorden (1)

wunderland kalkar of moviepark germany.