elke keer als ik incheck bij word on maakt hij automatisch een nieuw account aan. Telkens heet ik anders, hoe houd ik 1 spelersnaam?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Beste gast140022,
Ik heb om deze vraag te kunnen beantwoorden het spel zelf geïnstalleerd. Als je een Facebook-account hebt kun je dit gebruiken en zal je geen e-mailadres nodig hebben. Je Facebook-account is een vast account dus kan je er je altijd mee aanmelden. Als je geen Facebook hebt ga je gewoon naar 'Login met e-mail' je voert dan eerst je e-mailadres in en klik dan op 'Ga verder'. Voer dan je wachtwoord in dat je toegezonden werd. Indien je dit al veranderd hebt voer je gewoon je eigen wachtwoord in. Klik dan op 'Ga verder'. Normaal ben je dan ingelogd. Als je wil controleren of je naam nog steeds hetzelfde is klik je rechtsbovenaan op het tandwieltje. Daar zie je je naam.
Vele groeten
Thoriboy