Mag de JudoBond stilzwijgend lidmaatschap verlengen met een opzegtermijn van 6 wkn heb 30 dec opgezegd hoef ik toch niet het hele jaar te betalen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Ja dat mag, het is een vereniging en deze mogen je lidmaatschap stilzwijgend (met een jaar) verlengen. Als je te laat bent met opzeggen (dus max 6 weken vóór 31 december) zit je dus weer een jaar aan ze vast.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Stilzwijgend verlengen mag, maar alleen als abonnement/lidmaatschap wordt omgezet in een voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van maximaal 1 maand.
Je kunt opzeggen op de eerste dag dat het verlengde lidmaatschap ingaat(ging). Lidmaatschap eindigt dan 1 maand later.

Toegevoegd na 1 minuut:
In geval van zo'n lidmaatschap hoef je dus ook niet op de eerste van de maand op te zeggen, opzeggen kan op elke dag.